Ilona Gibek - Milian Press, wirtualne wycieczki, panoramy sferyczne 360 stopni, zdjęcia panoramiczne

 

 

Zadzwoń

już dziś

i umów się na spotkanie

 

Ilona Gibek

Rekomendowany Fotograf Google

tel. 601 79 54 66

 

 

 

Google Street View - studium przypadku

 

Zdjęcia firmowe Google pomagają wybrać restaurację podczas NYC Restaurant Week™

 

Informacje o NYC & Company

NYC & Company to organizacja, która zajmuje się promowaniem Nowego Jorku, a także turystyką w tym mieście. Swoją ofertę kieruje do 8 mln mieszkańców i 52 mln turystów, którzy odwiedzają metropolię w ciągu roku. W 1992 roku po raz pierwszy zorganizowała NYC Restaurant Week™ - pierwszą tego typu imprezę na świecie. Uczestniczące w niej restauracje oferują zestawy dań w atrakcyjnej cenie, aby zdobyć nowych klientów i zwiększyć obroty.

 

Zdjęcia firmowe Google umożliwiają oglądanie wnętrz firm w postaci interaktywnych prezentacji o doskonałej jakości. Panoramiczne zdjęcia restauracji zostały wstawione bezpośrednio na stronę NYCgo.com. Dzięki temu klienci mogli szybko zajrzeć do wnętrza restauracji, ocenić jej klimat i wystrój, i na tej podstawie podjąć decyzję o wyborze lokalu, który chcą odwiedzić.

 

Wyzwanie

Latem 2013 roku odbył się już dwudziesty pierwszy doroczny tydzień nowojorskich restauracji NYC Restaurant Week™ organizowany przez NYC & Company. Wzięły w nim udział 294 lokale. Aby pomóc restauracjom przyciągnąć więcej klientów, organizator wykorzystał na stronie internetowej kilka nowatorskich rozwiązań informacyjnych.

 

Rozwiązanie

Aby pomóc restauracjom przyciągnąć więcej klientów, organizator wydarzenia, NYC & Company, wykorzystał na swojej stronie internetowej NYCgo.com takie funkcje, jak Mapy Google, Street View oraz Zdjęcia firmowe Google. Szczególnie innowacyjnym rozwiązaniem umożliwiającym prezentację restauracji uczestnikom wydarzenia były Zdjęcia firmowe Google. Pozwalają one wybrać się na całkowicie interaktywny wirtualny spacer po wnętrzu wybranej firmy. Te najwyższej jakości zdjęcia miały duży wpływ na klientów podejmujących decyzje o wyborze restauracji, którą chcieliby odwiedzić.

 

Wyniki

Zdjęcia firmowe Google wzbogaciły profile 55% restauracji biorących udział w wydarzeniu. Okazało się, że uczestnicy wydarzenia chętniej rezerwowali stoliki właśnie w tych miejscach. Na niezwykle konkurencyjnym nowojorskim rynku gastronomicznym ten sposób prezentacji oferty okazał się bardzo skuteczny.

Wizytówki restauracji ze Zdjęciami firmowymi Google miały średnio
o 30% wyższy wskaźnik kliknięć, po których doszło do rezerwacji

Użytkownicy, którzy oglądali Zdjęcia firmowe Google danej restauracji, złożyli rezerwacje w połowie oglądanych miejsc (o 20% więcej niż
w przypadku osób, które nie oglądały Zdjęć firmowych)

84% z 1300 ankietowanych klientów stwierdziło, że Zdjęcia firmowe Google były ważnym czynnikiem przy wyborze restauracji

 

"Organizując NYC Restaurant Week™, zauważyliśmy, że im bardziej przyciągniemy klientów za pomocą atrakcyjnych treści, tym większe prawdopodobieństwo, że będą oni składać więcej rezerwacji. Zdjęcia firmowe Google z podglądem karty dań, udostępnione w naszej usłudze rezerwacyjnej, miały bezpośredni wpływ na decyzje gości o dokonaniu rezerwacji w danym miejscu".

Edward A. Hogikyan
Wiceprezes ds. marketingu
NYC & Company